Hosszabbított a Ferrari évtizedes partnerével
Biztos háttér a Ferrari mögött: újabb hosszú távú szerződést kötött a Scuderia a Marlboróval.
A dohányreklámok ugyan már tíz éve tiltólistán szerepelnek a Forma–1-ben, a Ferrari mögött azóta is kitartóan ott áll egyik főtámogatója, a Philip Morris. A cigarettagyártó még 1997-ben érkezett a vörösökhöz a McLarentől, s nagyban hozzájárult a csapat költségvetéséhez, ami kellett a Michael Schumacher nevével fémjelzett sikergárda kifejlődéséhez.
A Marlboro márka feliratai 2007-ben ugyan eltűntek az autókról, a vörösök festésükkel továbbra is tartották magukat a cég dizájnjához. 2010-ben betiltották az helyettesítésként használt vonalkódos megoldást is, mivel azt bujtatott reklámnak minősítették. A Ferrari-csapat logója ugyanakkor továbbra is az ismert cigarettamárka dizájnjára hajaz.
A csapat által kiadott közleményből kiderül, a vállalat újabb több éves szerződést kötött Maranellóval, akikkel kontraktusuk év végén járt volna le. A támogatás összegéről természetesen nem közöltek információt.
A Ferrari jelenlegi csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene szoros szálakkal kötődik a Philp Morrishoz, amelynek éveken át a marketingigazgatója volt.
Forrás: M4Sport