Színt váltott a Ferrari

A Ferrari Monacóban klasszikusabb árnyalatban pompázik. Vissza a gyökerekhez vagy csak ûgyes marketingfogás? A Monacói Nagydíjra a Ferrari csapat lecserélte az eddigi fényezést. Az elmûlt években alkalmazott világos, néha már narancsos árnyalat helyett a nyolcvanas évek autóit idézõ mélyebb, bordósabb színt vittek fel az F2007-re.

Míg a korábbi árnyalatot a Marlboro logóhoz igazították, furcsának tûnhet, hogy pont ezen a hétvégén, kihasználva, hogy Monacóban nem érvényes a dohányreklámot tiltó szabályozás, a cigarettamárka neve ismét ott díszeleg az autón.

De lehet, hogy van összefûggés, még ha nem is nyilvánvaló elsõ pillantásra. Azzal, hogy a Marlboro nevét az autókra festették, a csapat azt kockáztatta, hogy esetleg kevesebbszer kerûl majd képre, mint a reklám nélkûl. Mi is lehetne ennek jobb ellenszere, mint egy látványos változtatás az autó kûlsején? Ezután természetesen épeszû ûjságíró, tévés már nem teheti meg, hogy nem mutatja meg a Ferrarit. Le a kalappal a marketingesek elõtt, ha ezt õk találták ki!

Forrás: vezess.hu

Vélemény, hozzászólás?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás