Nevet változtatott a Ferrari

A Ferrari a dohányszponzoráció miatt őt ért kritikák miatt újabb meghátrálásra kényszerült, a csapat ejtette a nevéből a cigarettamárkát.

A Ferrari pár hete jelentette be, hogy meghosszabbította 1984 óta tartó együttműködését dohányipari szponzorával, a Philip Morrisszal. A Forma-1-ben már 2007 óta tilos a dohányreklám bármilyen formája, ezért két brit egészségügyi szervezet is felemelte a hangját az üzlet miatt, véleményük szerint az olasz alakulat bújtatott dohányreklámmal él, ezért levélben kérték a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) elnökét, Jean Todtot, hogy vizsgálja ki a kérdést.

Úgy tűnik, a Ferrari nem akart magának bajt, így fű alatt ugyan, de lépett: a Brit Nagydíjtól kezdődően elhagyta nevéből a cigarettamárkát, mostantól Scuderia Ferrari Marlboro helyett egyszerűen Scuderia Ferrariként szerepelnek a nevezési listán és az egyéb hivatalos megjelenéseiknél.

A mostani változás nem érinti a maranellói alakulat megjelenését, hiszen a csapat tavaly hasonló támadások miatt előbb ejtette a Marlboróra utaló vonalkódos mintáját, majd úgy döntött, hogy 2011-re logóját is lecseréli.

A Ferrari szóvivője a veterán F1-es újságíró Adam Coopernek nyilatkozva hangsúlyozta, hogy nem külső nyomásra történt a módosítás: “A saját döntésünk volt. Már eddig is megfeleltünk a brit és minden más törvénynek is.”

Forrás: www.vezess.hu

Kapcsolodó cikkek

Vélemény, hozzászólás?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás