Massa blog – Barcelona

Maranello, 2006 május 16. – Annak ellenére, hogy bizonyítottan fejlõdtûnk az elmúlt hetekben, az, hogy nem végeztem a dobogón, bizony csalódás volt. De, mikor a versenyt végigfutottad tudod és érzed magadban, hogy semmit sem tehettél volna jobban, akkor már elégedettnek kell lenned az eredménnyel.

Nincs igazán okom csalódottnak lenni. De természetesen, azt mi sem vártuk, hogy a Renault olyan nagy lépést tesz meg jó irányba a versenynapon. Megérdemelték a gyõzelmet, gondolj csak bele, hogy még egy olyan erõs csapat is mint a McLaren a verseny végére egy körrel hátrább végzett. Minden amit mondhatok nekik, "Jó munkát végeztetek!"

Alapjában véve a csomagunk nem volt elég gyors. Boldog voltam a gumiválasztásunkkal, és úgy gondolom, hogy a lehetõ legjobb teljesítményût választottuk a versenyre. A két Bridgestone közûl a lágyabb, túlságosan lágy volt. Persze, akkor talán az elsõ sorból indultunk volna, de néhány kör után problémáink léphettek volna fel, és nehéz helyzet állhatott volna elõ. Úgy hiszem, talán a kicsit nagyobb hõmérséklet borította fel az egyensúlyt, a Renault irányába kedvezõ hatással, mivel melegebb volt, mint vártuk. De nem csak a meleg. Az aszfalt tapadási szintje is romlott (szerkesztõ: tavalyi probléma, hogy mikor több Michelin gumi rétegzõdött fel, a Bridgestone veszített a tapadásából).

Most már tudjuk, hogy még keményebben kell dolgoznunk a következõ néhány versenyre. Az legutóbbi három versenybõl az látszik, hogy a bajnokságért folytatott szoros harc tovább folytatódik. Még, ha azt is gondoltuk, hogy vasárnap dominálhatunk, nagyon nem lepõdtûnk meg, hogy a végére ez sûlt ki. Nagyon kis változások, nagyon nagy kûlönbségeket okozhatnak ebben a sportágban. Ha egy csapat rosszabbnak tûnik, hirtelen jó lehet, ami meglepetés, de ne felejtsûk el, a Renault nyerte a legtöbb idei versenyt, és mindkét autójuk az élrõl is indult Spanyolországban. Ezért nem igazán meglepetés, hogy nyertek. Most már tudjuk, az õ csapatukat kell legyõznûnk!

A kiállások során megpróbáltam Fisichella-t lehagyni, de mindkétszer három körrel a szakasz vége elõtt õ is, én is forgalomba kerûltûnk, de õ ûgyesebben át tudta magát vágni a lassabb autók között, mint én, ezért elveszettem két vagy három nagyon fontos másodpercet mikor egyáltalán elõzési lehetõségem volt. Úgy gondolom ez okozta azt, hogy lecsúsztam a dobogóról, mert ha megnézik az adatokat, látható, hogy a hátul menõk feltartottak, pedig képes voltam igazán gyorsan haladni, sõt a verseny leggyorsabb körét is megfutottam, F1-es karrierem során elõször.

Forrás: velikanagrada.com

KAPCSOLÓDÓ CIKKEINK
TOVÁBBI CIKKEINK
Felipe Massa blog
Schumacher kimarad az esélylatolgatásból

Vélemény, hozzászólás?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás