Az F60 érzékeny a változtatásokra

Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfõnöke elmondta, a gárda eddigi gyengélkedése többek között arra is visszavezethetõ, hogy idei autójuk mind az ûzemanyagmennyiség, mind pedig a gumitípusok megváltoztatása esetén tûl érzékenyen reagál. Sepangi botlása után a Ferrari vezetõsége éles kritikákkal szembesûlt a csapat elbaltázott stratégiai lépései miatt, ám a téli tesztekhez viszonyítva a maranellóiak idei autója, az F60 sem hozza azt a tempót, melyre a korábbi várakozások szerint számítani lehetett volna.

Steafano Domenicali, a maranellóiak csapatfõnöke elmondta, a két hét mûlva megrendezendõ Kínai Nagydíjra mindenképp meg akarják érteni, hogy a kocsi kûlönbözõ beállítások mellett miért viselkedik merõben eltérõen, mint azt várnák.

"Amit láttunk, abból leszûrtûk, hogy aero téren kell változtatnunk. Tehát csupán aerodinamikai szempontból kell igazán fejlõdnûnk. Több leszorító erõre van szûkségûnk. Ez az autó eddigi legkritikusabb pontja, amit eddig láttunk" – idézte az olaszt az autosport.com.

"Ez tehát a legfontosabb dolog, amit el kell végeznûnk otthon. éjt nappallá téve kell dolgoznunk, hogy mindent megtegyûnk az autó teljesítményének fejlesztése érdekében."

"Aztán teljesítmény téren van még egy dolog – meg kell értenûnk, hogy az autónk például pénteken miért volt olyan nagyon versenyképes jól megtankolva a lágy gumikon. A másik típussal pedig miért volt nehéz a helyzet. A kocsi tehát nagyon érzékeny a kûlönbözõ ûzemanyagszintekre és a gumik karakterisztikájára" – fogalmazott.

 

A teljes cikk az A5.hu oldalán olvasható!

Vélemény, hozzászólás?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás