Ausztráliai szabadedzések: Davidson az élen

A Honda csapat tesztpilótája, Anthony Davidson végzett az élen az elsõ két szabadedzésen Melbourne-ben. Hûvös, szeles idõ fogadta Melbourne-ben a versenyzõket az elsõ tesztnapon. Továbbra is a megszokott rend szerint folyt az edzés: míg az élmenõk legfeljebb egy-egy bemelegítõ körre mentek ki a pályára, addig a tesztpilóták aktívan körözgettek.
Ennek ellenére alig akadt pilóta, aki legalább egyszer ki ne csúszott, vagy meg ne pördûlt volna, az aszfalt állapota ugyanis kritikán alulian poros volt.

Elsõ szabadedzés:

01. Davidson – Honda (M) 1:28.259 – 26 kör
02. Doornbos – Red Bull-Ferrari (M) 1:28.559 + 0.300 – 19 kör
03. Villeneuve – BMW-Sauber (M) 1:28.595 + 0.336 – 16 kör
04. Raikkonen – McLaren-Mercedes (M) 1:28.713 + 0.454 – 5 kör
05. Massa – Ferrari (B) 1:29.025 + 0.766 – 7 kör
06. M.Schumacher – Ferrari (B) 1:29.041 + 0.782 – 5 kör

07. R.Schumacher – Toyota (B) 1:29.411 + 1.152 – 5 kör
08. Wurz – Williams-Cosworth (B) 1:29.461 + 1.202 – 19 kör
09. Kubica – BMW-Sauber (M) 1:29.576 + 1.317 – 13 kör
10. Klien – Red Bull-Ferrari (M) 1:29.601 + 1.342 – 7 kör
11. Coulthard – Red Bull-Ferrari (M) 1:29.676 + 1.417 – 9 kör
12. Speed – Toro Rosso-Cosworth (M) 1:31.017 + 2.758 – 8 kör
13. Albers – MF1-Toyota (B) 1:31.039 + 2.780 – 9 kör
14. Monteiro – MF1-Toyota (B) 1:31.812 + 3.553 – 10 kör
15. Sato – Super Aguri-Honda (B) 1:34.036 + 5.777 – 9 kör
16. Ide – Super Aguri-Honda (B) 1:36.684 + 8.425 – 19 kör
17. Winkelhock – MF1-Toyota (B) 1:36.859 + 8.600 – 17 kör
18. Jani – Toro Rosso-Cosworth (M) 1:40.818 +12.559 – 4 kör

Sokkal jobb körûlmények fogadták a második edzésen a versenyzõket. Ekkor már a legjobbak is aktívan körözgettek, de az élen – már-már szokásos módon – Davidson, Kubica és Wurz, a Honda, a BMW és a Williams csapatok tesztpilótái csatáztak.
A levegõ mindössze 22 fokos volt, a 25 fokos aszfalt pedig éppencsak megfelelõ volt a tesztelésre. A por és a hideg futófelûlet miatt továbbra is sokan csúszkáltak, mint például Yuji Ide, aki egy körön belûl kétszer is kilátogatott a pálya szélére.
A sok csúszkálás egyre valószínûbbé tette, hogy elõbb-utóbb valaki komolyan összetöri magát – ami végûl persze meg is történt. Az edzés felénél járva Vitantonio Liuzzi késõn kezdett el fékezni a Walte Curve kanyar elõtt, majd elvesztette autója felett az uralmát, átrongyolt a kavicságyon, és nagy sebességgel a gumifalba csapódott. Bár a Toro Rosso rommá tört, az olasz versenyzõnek nem esett baja.

Második szabadedzés:

01. Davidson – Honda (M) 1:26.822 – 28 kör
02. Wurz – Williams-Cosworth (B) 1:26.832 + 0.010 – 27 kör
03. Kubica – BMW-Sauber (M) 1:27.200 + 0.378 – 25 kör
04. Button – Honda (M) 1:27.213 + 0.391 – 12 kör
05. Alonso – Renault (M) 1:27.443 + 0.621 – 14 kör
06. M.Schumacher – Ferrari (B) 1:27.658 + 0.836 – 16 kör
07. Raikkonen – McLaren-Mercedes (M) 1:27.773 + 0.951 – 16 kör
08. Barrichello – Honda (M) 1:28.075 + 1.253 – 20 kör
09. Montoya – McLaren-Mercedes (M) 1:28.200 + 1.378 – 15 kör
10. Massa – Ferrari (B) 1:28.227 + 1.405 – 17 kör
11. Fisichella – Renault (M) 1:28.280 + 1.458 – 11 kör
12. Villeneuve – BMW-Sauber (M) 1:28.440 + 1.618 – 22 kör
13. Coulthard – Red Bull-Ferrari (M) 1:28.531 + 1.709 – 18 kör
14. Webber – Williams-Cosworth (B) 1:28.860 + 2.038 – 10 kör
15. Heidfeld – BMW-Sauber (M) 1:29.053 + 2.231 – 5 kör
16. Trulli – Toyota (B) 1:29.138 + 2.316 – 20 kör
17. Speed – Toro Rosso-Cosworth (M) 1:29.196 + 2.374 – 18 kör
18. R.Schumacher – Toyota (B) 1:29.379 + 2.557 – 16 kör
19. Monteiro – MF1-Toyota (B) 1:29.713 + 2.891 – 21 kör
20. Doornbos – Red Bull-Ferrari (M) 1:29.876 + 3.054 – 32 kör
21. Klien – Red Bull-Ferrari (M) 1:29.879 + 3.057 – 9 kör
22. Rosberg – Williams-Cosworth (B) 1:29.933 + 3.111 – 11 kör
23. Jani – Toro Rosso-Cosworth (M) 1:30.686 + 3.864 – 26 kör
24. Liuzzi – Toro Rosso-Cosworth (M) 1:30.734 + 3.912 – 14 kör
25. Albers – MF1-Toyota (B) 1:30.830 + 4.008 – 18 kör
26. Winkelhock – MF1-Toyota (B) 1:31.260 + 4.438 – 25 kör
27. Sato – Super Aguri-Honda (B) 1:32.556 + 5.734 – 27 kör
28. Ide – Super Aguri-Honda (B) 1:34.224 + 7.402 – 22 kör

Forrás: www.sportmedia.hu

KAPCSOLÓDÓ CIKKEINK
   
TOVÁBBI CIKKEINK
 – Csodagumival készûl a Bridgestone?   
 – Massa szerint Ausztráliában erõsebb lesz a Ferrari   
     
     
     
 
 – Brawn: Mi lesz a gumikkal?   
 – Új Ferrari szárnyak   
     
     
   

Vélemény, hozzászólás?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás