20 milliót bukhat a Ferrari
Míg Lewis Hamilton ûj személyes szponzort gyûjtött be, addig a Ferrari régi partnerét veszíti el hamarosan, az AMD kivonul a motorsportból. Míg a hírek szerint a mclarenes Lewis Hamilton 20 millió dolláros reklámszerzõdést kötött a Reebokkal, addig a Ferrari csapat éppen ennyit bukhat a szponzorának elvesztése miatt.
A Ferrari 2002 óta áll kapcsolatban a az amerikai hardvergyártóval, az AMD-vel, a cég logója ott van az autók hátsó szárnyának oldalfalán, a versenyzõk sisakján és overallján. A cég és a csapat emellett technikai partnerségben is álltak.
A szponzor kivonulása a cégen belûli vezetõváltásnak köszönhetõ, ugyanis a marketingért felelõs igazgató, aki nagy motorsportrajongó volt, tavaly õsszel távozott posztjáról. Az AMD még megvárja a szerzõdés lejártát, és ezután végleg megszûnik a kapcsolat.
A cég a Ferrari szponzorációjának megszûntetése mellett az amerikai NASCAR sorozatból is kivonul.
Forrás: www.vezess.hu