20 milliót bukhat a Ferrari

Míg Lewis Hamilton ûj személyes szponzort gyûjtött be, addig a Ferrari régi partnerét veszíti el hamarosan, az AMD kivonul a motorsportból. Míg a hírek szerint a mclarenes Lewis Hamilton 20 millió dolláros reklámszerzõdést kötött a Reebokkal, addig a Ferrari csapat éppen ennyit bukhat a szponzorának elvesztése miatt.

A Ferrari 2002 óta áll kapcsolatban a az amerikai hardvergyártóval, az AMD-vel, a cég logója ott van az autók hátsó szárnyának oldalfalán, a versenyzõk sisakján és overallján. A cég és a csapat emellett technikai partnerségben is álltak.

A szponzor kivonulása a cégen belûli vezetõváltásnak köszönhetõ, ugyanis a marketingért felelõs igazgató, aki nagy motorsportrajongó volt, tavaly õsszel távozott posztjáról. Az AMD még megvárja a szerzõdés lejártát, és ezután végleg megszûnik a kapcsolat.

A cég a Ferrari szponzorációjának megszûntetése mellett az amerikai NASCAR sorozatból is kivonul.

Forrás: www.vezess.hu

Vélemény, hozzászólás?

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassunk. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás